مصاحبه آرشیو خبر ها
افتضاح بودیم ، اما باید فراموشش کنیم

افتضاح بودیم ، اما باید فراموشش کنیم

شبی که باید فراموشش کنیم، اما خوشبختانه به خیر گذشت، یوونتوس به دومین فینال پایاپیش در جام حذفی رسید البته با چنگ و دندان! آندره آ بارزالی که همیشه مسئولیت های سخت را می پذیردبعد از پایان 120 دقیقه آرامشش را در به ثمر رساندن ضربه ی پنالتی اش نشان داد. او در گفت و گو با شبکه ی یوونتوس گفت:

 

من مطمئن بودم که پنالتی را گل می کنم، اما گاهی کافی نیست. در ضربات پنالتی شما باید خوش شانس باشید و و خوشبختانه ما 5 پنالتی بسیار خوب زدیم. ما دوباره برای انجام دومین فینال پیاپی به رم برمی گردیم و از این بابت می توانیم بسیار خوشحال باشیم. ما از صعود خشنود هستیم اما باید امیدوار باشیم که از عملکرد امشبمان درس بگیریم و از آن برای الهامی برای ادامه ی فصل استفاده کنیم.

 

آندره آ‌ ادامه داد:

 

از آنجا که در وقت های اضافه اینتر کم کم خسته شد ما بهتر شدیم و حتی می توانستیم همانجا همه چیز را تمام کنیم و 3‐4 موقعیت گل زنی که ایجاد کردیم هدر رفت. ما بعد از اینکه گل دوم را خوردیم عصبی شدیم و تحت آن فشار روانی می دانستیم که کارهای زیادی باید انجام دهیم. ما افتضاح بودیم، اما باید فراموشش کنیم. تیمی مثل ما که هدفش قهرمانی در هر رقابت و پیروزی در هر بازی است نمی تواند چنین بازی را بپذیرد. 120 دقیقه ی دشواری بود بدون هیچ شکی، اما خب در نهایت مهم این است که در فینال هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: